Op deze pagina vindt u een korte beschrijving van de meest gebruikte personalisatietechnieken. Beelden zeggen meer dan woorden en in onderstaande filmpje van één van onze producenten ziet u in 2,5 minuten hoe uw order wordt verwerkt en binnen enkele dagen kan worden geleverd!

 

 

 

 

Meer informatie over personalisatie

 

In de eerste plaats kijken we naar de beste methode om uw logo op het product te plaatsen. De personalisatietechniek hangt daarnaast af van de materiaaleigenschappen en vorm van het product.

In de regel kunt u stellen dat de prijs van het aanbrengen van een logo een dalende trend kent naarmate de aantallen groter worden. Verder zijn de volgende factoren van invloed op de prijs van de personalisatie:

  • Instelkosten: dit zijn vaste de kosten die gemaakt worden om een machine in te stellen of om te bouwen voor uw opdracht.
  • Personalisatietechniek: iedere techniek is anders en heeft een eigen prijscalculatie. Zo is bijvoorbeeld zeefdrukken op een poloshirt goedkoper dat  borduren.
  • Aantal kleuren: bij sommige technieken (w.o. zeef- en tampondruk) is voor iedere kleur een nieuwe instelling nodig waardoor iedere extra drukkleur een extra kostenpost met zich meebrengt. Bij digitale druk wordt per definitie in full colour gewerkt en maakt het aantal kleuren voor de prijs niets uit.
  • Handling en verpakkingskosten: producten zijn vaak verpakt in een doosje en/of zakje. Om ze te kunnen personaliseren moeten de artikelen worden in- en uitgepakt. Hiervoor wordt -soms- een bedrag voor berekend.

 

Present Company maakt het eenvoudig en overzichtelijk voor u: geen verrassingen achteraf!

 

Hoewel alle bovengenoemde variabelen bij iedere opdracht mede de prijs bepalen, maken wij voor u altijd een 'all-in'-prijs. Op deze manier ziet u in één oogopslag wat úw gepersonaliseerd gadget kost.

 

^ Naar boven